Ahoj lidi!

25.11.2008 18:33

  

                Uplynulo pár měsíců a u nás se spousta věcí změnila. Přestože některé bych s chutí vrátila, na jiné vzpomínám ráda..Začnu pomaličku odvíjet klubíčko paměti a to i v dalším pokračování stránek..život jde přece dál..

     Začnu tím, že jsme v rodině stále ve stejném počtu i složení..Z Ríšánka je statný roční pejsek, takový malý mamut, ale pokud můžu odhadnout, povahu má dobrou a když odmyslím chvilkové infarktové situace, které nám občas přivodí, dělá nám velkou radost...
 
     Pro Fanýska bylo uplynulé období nepěkné..Ošklivým úrazem přišel o oko a když mám říct pravdu, jediný, kdo se s tím asi doteď neporovnal jsem já..Fanýsek se rychle zotavil a dneska běhá a dovádí, jako zdravý..S Andulkou se mají moc rádi a proti mě vymýšlejí denně spoustu čertovin..To jen já pořád ještě čekám, že najednou očko otevře, že tenounká jizva v obličeji není jizva, ale dlouhé přátelské mrknutí...A tady prosím všechny, kdo by se mne chtěli ptát na podrobnosti,nedělejte to, neodpovím..Byla jsem u toho, žila jsem to a už to nechci zpátky..A Fanýsek? Když byl po operaci, slíbila jsem mu tu první noc, že vlastně místo očička získal velký prostor na pusinky.A víte co? Dodržuji to! Je to nejpusinkovanější pejsek pod sluncem!.:-)A on zato dělá lotrovinky, binec, prostě je to pořád on...Sluníčko Fanoušek.:-)
 
    Andulička vedle Fanýska znatelně omládla, leč myslím, že v posledních týdnech se poněkud zakulatila.:-) Jestli je pravda, že jsme zaspali jejich milostné hrátky, bude její zítřejší pozitivní ultrazvuk vánočním dárkem pro všechny!.:-) No co už..zvládneme to taky..a bude nás zas víc!.:-))
 
    Kočička Růženka je královnou domácnosti, tedy pokud jde o její manýry. ty vpravdě královské jsou!! V době kdy píšu, je venku pořádná sněhová peřina a to je pro Růženku jasná výzva nevystrčit ven ani chloupek! O tom, co se stane, když naše královna potká myš, se zmíním později...:-)
    Museli jsme jen udělat několik změn ve společném soužití..Malí pejskové obývají patro a velcí přízemí, protože Ríša je veliký kluk a proti všemu se občas vymezuje, Fanýsek je na tom stejně, jenom je maličký, takže by to zřejmě nedělalo dobrotu..Ven chodíme na etapy a zahrada je rozdělená..A my lidé se snažíme být co nejvíc ve všech zónách, aby nikdo nestrádal..A Andulka s Růženkou? Tak těm je to fuk!:-)Andulička je nejraději s Fanýskem a Růženka si chodí, jak chce. Ríša ji sice občas přátelsky prožene, ale není v tom nic zlého..
 
    Úmyslně jsem na poslední zmínku nechala naši babičku Argu! Po speciální dietě úžasně zhubla, po patřičných přípravcích se jí hodně zlepšila chůze a pohyb a nebýt její slepoty, mnohdy bych jí asi nestačila!.:-)) Hlídá jako za mlada, jen začíná mít někdy babské nálady. Bývá nenaložená a vrčí na všechno, co se kolem ní pohne.Toho s oblibou využívají Fanýsek i Ríša a běhat jí před čumákem, je pro ně adrenalin..Zvlášť Fanda vyniká v kličkách kolem ní na malém prostoru...:-) Richard se pokoušel si Arunku podrobit, v rámci svého dospívání chtěl ukázat ramena..No, ukázal mu je pán..a já jen věřím, že si to Ríšoun zapamatoval..měl by!
    Tak jo..navázala jsem na svá vyprávění v čase, ale zpátky se budu ještě vracet..to abych vám přiblížila další příběhy od hranice...
 
A.C.

 

—————

Zpět